Anonym kommentar

Anonym om Osminkad= ful?:
du är så töntig, herregud du vill att folk ska kommentera men kan inte acceptera folks åsikter? ett tips, du har FÖÖR mörk foundation, har världens sminkrand. SÅ nu vet du vad jag tycker så FACE IT och sluta leka populär och tro att alla tycker om dig ;p ett tips bara, för folk stör sig!


Alltså helt seriöst, vad vinner någon på att skriva en sådan kommentar? Ja, jag vill att folk ska kommentera och jag kan visst acceptera folks åsikter. Men jag bryr mig inte ett skit om vad en anonym omogen nolifer tycker om mig. ''Så nu vet du vad jag tycker'' nej jag vet inte vad ''jag'' tycker eftersom ''jag'' har kommenterat anonymt. Jag tror inte att jag är populär och att alla tycker om mig, jag struntar i vad folk som inte känner mig tycker och tänker. Det viktigaste är vad mina vänner tycker, dom som känner mig och vet allt om mig tycker inte på de där sättet. Man kan inte dömma folk efter utseende eller rykten man hört. Allt ni hör behöver inte vara sant ni vet. Sluta läs min blogg om ni stör er, som sagt flera gånger tidigare så är det frivilligt att läsa. Och åter igen, era ip nummer loggas så jag kan spåra er. Man kan ju börja undra vem av oss det är som är töntig? Jag som står för vem jag är eller du som kommenterar anonymt?

Nu låter jag så galet negativ så passar på att tacka alla som kommenterar
snälla kommentarer. Vilket de flesta faktiskt gör, era ord värmer otroligt mycket ska ni veta!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vi ger fingret till dom!

så jävla fult att man kan se vilka det är typ xd

2009-03-15 @ 21:42:42
Postat av: Sanna

Amelie, ta inte åt dig! Det där stämmer inte, dom är bara avundsjuka :) och vem är inte?

2009-03-15 @ 23:07:53
Postat av: Jakob

stå på dig amelie, ta inte åt dig!

2009-03-15 @ 23:24:30
Postat av: Olivia

herregud det där var det töntigaste jag läst. Bry dig inte, jag tycker att du sminkar dig fint!

2009-03-16 @ 00:38:24
Postat av: Issa

det är bra, ta inte åt dig. De där var sjukt omoget skrivet ;s

2009-03-17 @ 07:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0