Volleyboll?

Min brors flickvän var inne i mitt rum en sväng förut. Snackade lite om min första jobbdag och sedan frågade hon vad jag skulle göra imorgon. Slutar tidigt imorgon och då ska jag hem och plugga men kvällen har jag inget planerat.

Så hon frågade om jag ville me till Lidköping eller Götene imorgon (hon visste inte vilket av dom) och spela voleyboll. Det var tydligen någon som hon kände som ville att hon skulle börja. Men hon ville inte åka dit själv så jag ska också med.

Det är en träning med ett riktigt lag vad jag fattade det som. Men Lena och jag ska bara dit och testa imorgon, fast tycker vi det är kul så är det väl bara att börja.

Har alltid tyckt att volleyboll är roligt. Är dock inte säkert att vi ska dit, men jag tror det. Så vi får väl se hur det är imorgon i så fall.

Volleyboll, något för mig? Eller ska jag kanske bara hålla mig till min dans?



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: jessica

jag har spelat volleyboll i 3 år, riktigt kul är det! jag tycker att du ska testa och se :) men låt det ta lite tid, sen kommer man in i det mer! hoppas att det gick bra iaf :)

2009-06-03 @ 10:50:54
URL: http://jessicajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0