Vilket märke använder jag?

Många undrar vad jag använder för märke när jag färgar mitt hår. Självklart kan jag berätta det för er!

Jag använder MOOD BLONDE när jag färgar mitt hår. Håret blir precis i den otroligt blonda/vita färg jag vill ha. Dock ska man passa sig för att använda den om man är allergisk eftersom den luktar superstarkt. Jag borde egentligen inte använda den.

För jag är allergisk och förra gången hade jag andnöd och hostade som en gris. Denna gången jag färgade fick jag bara problem med att andas i slutet och började hosta väldigt mycket. Sen mådde jag dåligt resten av kvällen, kände mig svag och hade huvudvärk.

Man får tänka efter vad man vill offra för att bli snygg helt enkelt. Haha nej då så illa är det inte, men jag känner att det är lite sjukt ändå att hålla på och färga när jag vet om att jag mår dåligt av det. Men ni behöver ju inte vara som jag, så det är bara att testa!

Jag köper mitt medel på coop men finns nog på Åhlens och liknande butiker också skulle jag tro. Priset kan jag inte eftersom det alltid är mamma som köper. Men nu vet ni alla fall märket. Hoppas ni blev nöjda med de svaret.

jag köper alltid två eftersom ett paket inte räcker till mitt hår


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0