Trööööött

Godmorgon! Usch vad tidigt det är, jag känner mig helt död. Lyckades gå upp 5.30 när alarmet på mobilen ringde i alla fall. Men är hur trött som helst och vill bara tillbaka till sängen med mina sköna nya lakan.

Jag är aldrig vaken så här tidigt, inte ens när det är skola. Men men, tror det kommer bli en mycket rolig dag i alla fall.
Jobbigt bara att jag har ännu värre mensvärk idag än vad jag hade igår. Får ta tabletter och bita ihop bara, det går nog bra får vi hoppas.

Jag har bara duschat och ätit lite frukost så jag tänkte gå och platta håret och sminka mig nu. Bara för att jag är så himla trött så blir det foundation och hela skiten idag. Endast för att få bort tröttlooken.

Aja, skriver senare igen. Puss!

Känner mig verkligen såå pigg! Eller kanske inte..

Sitter här helt osminkad och med ofixat hår i min mysiga morgonrock.. grr

/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0