Toppen dag/kväll!

Nu har Rebecca och hennes familj precis gått hem. Gud vilken bra dag och kväll jag haft! Dagen behöver jag ju inte säga något om eftersom det var hemligt. Men kvällen, gosh vad kul jag haft.

Rebecca och jag är som sagt barndomsvänner men umgås inte längre. Vi träffas bara och är med varann när våra familjer träffas. Vilket blir på typ nyår, midsommar, några gånger under sommaren, kräftsesongen och speciella tillfällen. Så det blir ju inte så ofta direkt.

Men fy så kul vi har när våra familjer väl träffas som nu ikväll. Det är som om vi aldrig vart ifrån varandra och vi kan verkligen vara oss själva med varandra. I really love it. Vi har inte vart med varann sen vi var i Falkenberg tillsammans tror jag, och det var i November förra året.

Så det var ju ett bra tag sen och ändå kändes det som om vi aldrig vart isär. Men det kanske är för att vi var så tighta när vi var mindre och att det var under en så lång period? Jag vet inte, men känns skönt att det är så när vi ses i alla fall. Älskar de här få tillfällena vi faktiskt träffas.

Ikväll har vi sett på tv, skrattat, pratat och dansat och gjort ''musikvideos'' precis som vi alltid gjorde när vi var mindre. Att bara släppa loss och inte tänka på att man ser helt crazy ut är så himla skönt. Det är nog då man har som roligast också skulle jag tro.

Vi sysselsatte oss med de i någon/några timmar och som vi skrattade sen när vi ladda in alla videos på datorn och tittade. Ser ut som två riktiga fjortisar, men vad spelar det egentligen för roll? Vi har ju kul!

Några av våra grannar kom förbi en sväng under kvällen också. Med dragspel och ''allsångshäften'' och ville sjunga. Rebecca och jag satt bara och lyssna på de andra som fått lite för mycket att dricka och skrattade åt deras falska sångröster. Här på vårt kvarter bjuder man på sig själv vill jag lova, haha.

Men nu är jag supertrött efter denna kanon dag, inte konstigt att jag är trött faktiskt. Inte med tanke på hur mycket jag och Rebecca hoppade omkring förut när vi gjorde våra ''musikvideos''. Haha, jag älskar oss. Vi är bäst, helt klart.

Morgondagen kommer förmodligen också bli ganska lyckad om det blir som planerat. Man vet ju aldrig? Men jag hoppas morgondagen blir precis som planerat. För då kommer jag ha ännu en superbra dag!

Nej, dags för sängen nu så att jag orkar upp imorn. Sov gott och god natt sötisar.
Hoppas er dag/kväll vart lika bra som min. Puss!

Bjuder på några bilder vi tog innan och efter våra ''musikvideos''.
Och när jag skriver bjuder så menar jag verkligen bjuder, för fyfan vad vi ser ut. Haha!







Eftersom vi inte är ett skit seriösa utan bara har kul så skulle jag
uppskatta om ni inte kommer med några dumma kommentarer nu.

Kiss on it!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: maria

tack, detsamma!;D

2009-06-20 @ 03:38:34
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: ღDesignByMillyღ

Tittar in.

Har du haft en trevlig midsommar?



Svara gärna på frågan om namnbyte i min blogg :)

2009-06-20 @ 09:57:47
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: Godmorgon hihi, allt bra idagrå? ;D

2009-06-20 @ 11:20:45
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Ja min midsommar var toppen, hoppas din också var det :D

2009-06-20 @ 11:28:06
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:godmorgon sötnos :) Allt bra idag

2009-06-20 @ 11:30:48
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: blir hemma idag, är ju sjukt trött som sagt! :D

2009-06-20 @ 12:13:58
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: yes, haha ;)

2009-06-20 @ 12:20:39
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Jonas

Haha, flummisar =P

2009-06-21 @ 01:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0