Sötiiiisar

Tillbaka igen. Åh vad jag tycker om min bror och Lena! Först åkte vi till ljung och köpte godiset och när vi kom hem satte vi oss i köket och pratade.

Satt och prata om blommor och bin om ni förstår vad jag menar? Haha, kändes sjukt skumt att snacka om mina upplevelser runt de ämnet me dom och höra deras.
 
Men samtidigt va de sjukt kul, skratta så jag fick ont i magen. Jag är glad över att dom finns i mitt liv, det är jag verkligen.

Loggade precis in på msn så ska vara lite social där en stund tills jag valt vilken film jag ska se. Skriver senare, puss!

usch vad jag saknar förra lördagen då jag var på
liseberg med pojkarna. Spola tillbaka tiden tack?



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: MONIQA

aaj vad synd, kanske beror på vädret :/

2009-06-13 @ 22:29:27
URL: http://muminporr.blogg.se/
Postat av: Liindha.

Liseberg är roligt :)

vad åkte du för ngt?

2009-06-13 @ 22:49:28
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0