Sminkad och klar

Sådär, nu har jag duschat och sminkat mig även fixat håret. Kvällens planer är nu planerade. Mina päron hade tydligen bjudit hit min barndomskompis och hennes familj ikväll. Så jag ska vara med henne ikväll, blir nog superkul!

Vi bor på samma kvarter och har vart kompisar sen vi var små bebisar. Men vi umgås aldrig längre, vet faktiskt inte varför. Våra familjer umgås så vi träffas lite då och då i alla fall, men det är inte alls som nör vi var små. Då lekte vi nästan varje dag.

När vi började 7an hamnade vi i samma klass så vi har även vart klasskompisar från 7an-9an. Hon är egentligen 93a men började skolan ett år tidigare. Vi går på samma skola nu och pratar lite då och då, om vi tar samma buss från eller till skolan typ. 

Mer än så är det tyvärr inte längre så jag ser fram emot kvällen faktiskt. Blir nog en toppen kväll tror jag!

Vad ska ni göra ikväll?

fick bli foundation today, bara för att det blir uppklätt till kvällen


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0