Onsdag och ledig

(blogg.se har inte velat funka, så detta skrev jag egentligen 13.00.)

Hej sötisar! Sovit gott? Det har verkligen jag gjort. Bästa sömnen är när man är utmattad eller har som jag igår gjort något jobbigt som cyklat långt.
 

Jag vaknade kring 11.30 tiden, kilade ner och åt frukost och pratade med mamma. Sen satte jag mig här och läste de bloggar jag följer och sedan svarade jag på era kommentarer.

Idag ska jag vara med min fina Sandra. Antingen myser vi bara här hemma i ardala, eller så drar vi in till stan och träffar lite folk och myser där. Vi får se helt enkelt. Är superhärligt väder i alla fall och det tackar vi för på min lediga dag!

Ska kila ner för en dusch nu, hörs snart igen. Puss!

Jag saknar sommaren 08 något otroligt. Bästa sommaren i mitt liv


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: nu funkar det ju :D

2009-06-17 @ 14:50:29
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0