Nattzzzzzz

Klockan kanske börjar bli lite väl mycket nu? Men Andreas från lördagskvällen har uppehållt mig på msn och en annan Andreas har uppehållt mig på sms. Det är andreornas fel helt enkelt, haha!

Andreas från i lördags och jag sitter och snackar om att det förhoppningsvis blir liseberg me alla från i lördags den 13e. Vore sjukt nice måste jag säga! Och det skulle vara en perfekt start på lovet. Får sommarlov den 12e och då kommer jag inte direkt kunna fira det.

Jobbar 17.00-22.15, det suger ganska så hårt om jag får säga det själv. När man får sommarlov vill man väl fira det? Vara ute med kompisarna och bara ha en massa roligt. Men nej, nu har jag börjat jobba och då är man vuxen och måste sköta sitt jobb. Så äre!

Har suttit och lyssnat på låten som jag la upp som dagens låt konstanst sen jag hittade den tidigare ikväll. Den är verkligen min favorit låt just nu. Så himla bra är den. I'm in looooooove!

Nu väntar i alla fall sängen, känner hur trött jag börjar bli. Man blir slö av att jobba och jag hoppas Andreas lägger en lapp om det i sin carebox nu. Sov gott och god natt så hörs vi imorgon, puss!

I know I'll never make it right, but everyday I try


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0