Natti

Nu ska jag försöka sova. Med betoning på försöka
sova. Det är kanon varmt i mitt rum verkligen.

Kommer nog inte bli mycket sömn, men men.
Morgondagen ser i alla fall ut så här:

* Gå upp 8.30
* Ta buss 10.20 till Lidköping med Thilda
* Kika i lite affärer
* Gå bort till villabadet och bada och steka på stranden
* Åka hem runt 18 tiden
* Thilda drar på träning, jag uppdaterar bloggen
* Runt 21 tiden träffas Thilda och jag igen och vi myser och nanar över

Ser ut som en superbra dag enligt mig. Jag riktigt längtar.
Inte vart med Thilda på ett bra tag så jag ser fram emot
morgondagen.

Nu stänger jag av datorn och försöker sova. Måste få
lite sömn i alla fall, så att jag orkar med allt imorn.
Sov gott och god natt, puss!

I'd do anything, I'd give you my world
I'd wait forever, to be your girl


Bild tagen ikväll. Ser nästan ut som om jag har founfation på mig.
Tycker ni inte? Men det har jag faktiskt inte.. bara mascara!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: matilda

godmorgon på dig! :D

hoppas du får en varm och awesome dag!

2009-06-25 @ 07:50:11
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Linda

Va gör du idag?

2009-06-25 @ 09:05:56
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0