Myyys outfit

Glömde ju lägga in bild på min mys outfit jag bytte till efter avslutningskläderna. Är på värsta mys humöret känner jag. Brukar bli det när jag fryser och är trött.

Att ligga i sängen under täcket med någon man verkligen tycker om, äta naturgodis och titta på en bra film skulle inte vara helt fel just nu känner jag. Men men, jag får mysa själv under täcket nu när jag går och sover. Haha, grr!

Skriver senare som sagt. Pussen!

Linne från H&M
Mjukisar från min dansskola
Duntofflor som jag fått av pärona en julafton. Kan hålla med om att sådana
tofflor inte är särskilt snygga. Men dom är hur mysiga och varma som helst!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: sara enberg

gud vilka mysiga tofflor! :)

2009-06-13 @ 22:04:15
URL: http://saraenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0