My new BFF

Mamma har gått och lagt sig så nu sitter
jag vid datorn igen. Pratade och skrattade
precis som vanligt. Var lite väl flummiga idag.
Kanske för att båda sovit dåligt i natt?

Ska gå och smörja in kroppen med min nya
bästa vän ''Beauty body lotion'' från Dove. Är
seriöst hundrade gången jag smörjer in kroppen
idag. Ändå gör det lika ont, jag blir galen.

Fast ''A'' sa att jag började bli brun på ryggen nu
i alla fall. Att det röda började övergå till brunt. Så
jag hoppas att den svidande känslan är över
imorgon.

Aja, nu går jag och smörjer in mig. Hörs senare.
Puss!

Say hello to my new BFF, dove's beauty body lotion.. grr


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: matilda

åh! den där är bra :D

2009-06-27 @ 09:41:16
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0