Mot skolavslutningen

Godmorgon sötisar! Kvällen igår var verkligen sjukt lyckad, hade en kanon kväll. Men är dock sjukt trött idag eftersom jag inte kom i säng föräns 3.00 i natt och var tvungen att gå upp 6.00.

Ska jag vara ärlig orkade jag inte gå upp 6.00, jag gick istället upp 6.45. Så nu har jag fått stressa som bara den. Förstår inte hur jag ska orka jobba ikväll när jag är så här trött. Men jag får ju faktiskt skylla mig själv. Så det är bara att bita ihop!

Min skolavslutning börjar 8.00 och slutar 9.00. Efter den ska Thilda och jag gå och fixa lite saker och 12.30 springer studenterna ut på vår skola så då ska vi dit och titta. Sjukt tråkigt att det regnar men så är det ju att bo i Sverige.

Tror jag åker hem efter det och sover och sminkar av mig lite innan jag ska åka tillbaka till stan och jobba. Börjar 17.00 och slutar 22.15, inte så jättekul att jobba på avslutningsdagen men pengar är pengar.

Måste kila nu och jag vet inte riktigt när det kommer en uppdatering igen. Som ni ser är det ganska tight schema för dagen. Men ni märker väl när det kommer en uppdatering.

Tar med mig kameran så när jag får tid kommer det att komma upp bilder från dagen. Ha en superbra dag hurrni så hörs vi senare någon gång. Puss!

Bjuder på en facelook också, uuusch vad trött jag ser ut!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt med sommarlov nu :D



Sv: va roligt att höra, det är bara bra med mig tack



Kramis

2009-06-12 @ 13:45:24
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: hanna

fin du är :)

och fin blogg!

2009-06-13 @ 19:35:50
URL: http://iingetknussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0