Mjaaau

''A'' ringde för en stund sen och gjorde mig
på lite bättre humör. Eller ja, för någon timma 
sen. Tack för det gubben!

Är så himla varmt i mitt rum. Så jag har blåst
upp madrassen jag och Thilda sov på i tältet
och lagt den på golvet i vårt finrum. Så här ska
jag sova i natt.

Det är inte alls lika varmt här, utan faktiskt riktigt
skönt. Solen står som sagt aldrig på här eftersom
altanen är precis utanför fönstret. Skönt det! Dock
inte så himla glammigt men.

Funderar på att lägga in en hiss/diss lista, eller
en ''de visste ni inte om mig. Ni kommer ju få
bli utan mig i en vecka nu.

Jag kommer dö utan min blogg.

min säng för natten, måste säga att jag
tycker att det är lite mysigt ändå



/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0