Midsommarafton

Hej sötisar! Jaha, midsommarafton idag då. Själv tycker jag inte detta är något speciellt och ser dagen som en helt vanlig dag. Tycker att det känns så överskattat att värsta fira midsommar.

Nej, sånt är inget för mig. Så det blir en helt vanlig dag! Vädret är verkligen supertråkigt, det åskar och spöregnar verkligen. Jag hatar Sveriges sommrar, det gör inte annat än regnar. Man skulle bo utomlands istället!

Var tänkt att jag och tre andra brudar skulle träffas och ta en fika och mysa lite idag. Men tyvärr har jag ingen skjuts så det fick jag ställa in. Var även planerat att samma person som va här igår skulle komma hit idag. Så istället blir det bara de idag. Blir nog mysigt.

Kvällen är dock inte planerad, har fått lite olika förslag nu så får se hur det blir. Men som sagt, denna dag är en helt vanlig dag för mig. Så något firande blir det inte. Är jag tråkig när jag tycker så? Hmm, kanske det men då får jag nog va de.

Med detta väder så känner jag inte för att göra något annat än att bara ligga och slappa i sängen. Eller bara sova bort dagen eller kanske mysa. Det är ju typiskt ''mysväder'', för det är allt lite mysigt när regnet smattrar mot rutan. Tycker ni inte?

Ska kika runt på andras bloggar nu, skriver senare. Puss!

lite mysigt med regn är det, men det behöver väl inte regna varje dag?


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: fixade mig nyss lite ;D sen blire med vänner senare

2009-06-19 @ 14:19:23
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: maria

ahaja najjs:)

ska va med en kompis, sen får vi se vad som händer.

2009-06-19 @ 14:21:10
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0