Måndag och ledig

Godmorgon! Vaknade vid 11.00, sitter och äter frukost nu. Är som sagt ledig från skolan idag, men 15.00 har jag kassakurs på coop. Mina brudar är på väg till Liseberg nu, vet ni hur surt det känns? Hade verkligen behövt en heldag med brudarna.

Men men, jag är superglad över att jag fått jobb i alla fall. Speciellt glad över att jag fixat jobbet själv. De flesta som har jobb har ju kontakter så att dom kommer intill på de sättet. Men jag har fixat detta jobbet helt på egen hand så jag är stolt över mig själv.

Ska plugga en stund nu. Min buss in till stan går 14.05, så jag går väl och duschar och fixar mig sen vid 12.30 tiden. Skriver senare, puss!

Tell me what makes her so much better than me, what makes her just
everything I can never be. What makes her your every dream and fantasy?


Because I can remember when it was me..

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: vsg :) allt bra?

2009-06-01 @ 12:09:12
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/
Postat av: emilia

sv: okejokej, :) vad ska du jobba med ? :) hade bra

2009-06-01 @ 12:11:14
URL: http://emilliajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0