Lite tur har jag ändå

Jag är verkligen så otroligt glad över att jag lärt känna Andreas som jag kallar för min bff. Förra veckan var jag ju hemskt depp och han fanns där hela tiden och berätta för mig att jag var unik och att folk som inte fatta det var störda.
 
Att det inte är något fel på mig utan på andra. Han är verkligen gullig den killen. Han skickade precis världens längsta sötaste sms, log verkligen med hela ansiktet när jag läste det. Vill ju inte hänga ut hans sms på bloggen rakt av eftersom jag inte frågat honom om det är okej.

Plus att då kanske oldiesen och hennes dotter tycker att jag skryter? Och det vore ju för hemskt! Men lite kan jag ju skriva. Han skrev att han ville att jag skulle veta lite saker och det var att han såg mig som en riktigt god vän och bff.

Och att han lärt sig något, att man inte ska läsa boken på sitt omslag. För innan han lärde känna mig trodde han tydligen att jag var en väldigt ytlig tjej. Blev lite chockad? Men det trodde han i alla fall. Men nu när han har lärt känna mig visade sig det inte vara sant. ''Innanför det vackra yttre fanns där en varm omtänksam rolig tjej.''

Jag blev så himla glad när jag läste det. Det värmde något otroligt och det fick mig att inse att jag verkligen inte ska lyssna när någon säger annat än de där. Inte för att jag tar skit från folk, men säger folk som betyder något för mig något elakt då kan jag lova er att jag blir ledsen.

Jag tar inte emot det utan försvarar mig självklart, men inombord gråter jag. Men jag tänker inte göra det något mer, det är verligen slut på det. Det gäller att välja vänner efter vilka som uppskattar en och får en att må bra.

Tack för att du är världens underbaraste vän. Du betyder något otroligt mycket för mig.

Life is easy with right friends


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: ävelicious

fin bild :)

2009-06-17 @ 01:34:01
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0