Kvällen?

Sitter här och funderar på vad jag ska göra med min kväll. Antingen blir det att vara me den som ringde mig igår, eller så blir det en ''ta hand om mig själv kväll''. För visst har jag gjort mig förtjänt av en sådan ikväll?
 
Och efter jag tatt hand om mig själv känner jag för att titta på film och mysa med naturgodis, vindruvor, levande ljus och en riktigt bra film. Hmm, ja vi får se hur det blir. Mamma och ja ska i alla fall in till stan senare, för jag behöver köpa pengar till min mobil.

Då får jag passa på att köpa naturgodis, vindruvor osv, kommer det inte till användning ikväll så gör det de någon annan dag under helgen. Får se hur jag väljer att göra. Kanske kan göra båda delarna? Kvällen är ju lång!

Vad är era planer för kvällen? :)


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

sv; det låter trevligt:) ja så håller me dig, saknar dem tiderna back in the days :D

2009-06-18 @ 18:39:33
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: mj

hejhej :)

fin blogg [=

ska vi lägga in varandra på bloglovin ?

2009-06-18 @ 18:44:00
URL: http://danceholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0