Kompis det går braaa nu

Jag klarade provet så nu är jag riktigt glad kan jag säga! Känns så otroligt skönt, går verkligen inte att förklara. Vi läser bara samhäll i 1an så nu kommer jag inte behöva plugga mer på samhäll.

Samma sak med natur och det känns så sjukt bra, för jag tycker verkligen inte om de ämnena. Detta var mitt sista prov för denna termin, nu är det bara två slappa dagar kvar i skolan plus en skolavslutning. Jag tror jag kan leva med det!

Mamma kunde inte köra hem mig för hennes barn i klassen skulle ha brännboll och grejer. Så det var fullt upp. Så istället körde min brors flickvän hem mig snäll som hon är. Har inte vart eller pratat så mycket med henne på de senaste.

Vet faktiskt inte varför. Så det fick ta igen lite grann nu. Jag är verkligen glad över att min bror är tillsammans med just henne och inte någon annan. För hon är så himla gullig!

Ska kika runt på andras bloggar och sådär nu. Och bara ta de lugnt. 10.30 åker jag tillbaka till skolan igen. Vi ska ha ''Darwindagen'' så alltså inga ritkiga lektioner. Riktigt skönt måste jag säga.

 Men jag skriver senare, puss!

18 dagar kvar till Öland och jag längtar så jag håller på att dö!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: haha, aa =) allt är bra med mig, me dig? :)

2009-06-10 @ 09:43:15
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/
Postat av: Kadri

Vad bra att det går bra

2009-06-10 @ 11:57:06
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0