Ibland kan jag vara lite duktig

Nu har jag städat klart. Städade mitt rum först som verkligen var behövligt. Dammsög, dammtorkade, bytte lakan i sängen och plocka undan alla kläder som låg framme. Så nu är de fint igen! Kommer hålla högst 2 dagar men i alla fall.

Sedan tänkte jag att jag kunde samla lite pluspoäng hos mamma så jag dammsög tvrummet, köket, hallen och mammas och pappas sovrum. Det var inte speciellt skönt att anstränga sig så mycket med tanke på mensvärken som nu blivit ännu värre.

Hade jag orkat och haft mer tid hade jag dammsugit alla rum, men kände hur illa jag började må. Så jag nöjde mig med det. Får hoppas det uppskattades. Ska kila iväg och byta kläder och fixa till mig lite nu. För om en stund drar jag till Skövde och möter min babe Amanda.

Vi ska på bio ikväll förstår ni, kommer bli supermysigt. Amanda är bäst och jag behöver henne verkligen idag. Idag då allt känns väldigt värdelöst och hopplöst. Men ska byta kläder osv nu, skriver innan jag åker. Puss!

smile bitch, cause tears don't help


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: okej :) ne, jag vet inte :p

2009-06-05 @ 17:09:54
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/
Postat av: elity.blogg.se

Fin blogg:)

2009-06-05 @ 22:50:50
URL: http://elity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0