Home alone with maaamy

''A'' har precis åkt hem så nu sitter jag här
och tycker synd om mig själv igen. Det är
sjukt hur mycket brännan svider.

Har i alla fall haft en bra dag med ''A''. Så
det fanns något positvit i de negativa.

Mamma och jag är ensamma hemma ikväll.
För pappa är ute och dansar med min barndomskompis
föräldrar som vi firade midsommar med ni vet. Min
bror jobbar och hans tjej är på Olins med en tjejkompis.

Så mamma och jag ska bara ha en myskväll och
sitta och prata. Love it!

Hoppas ni får en bra kväll, puss!

haha, jag älskar min mamma hon är min bästa vän!

bilden är från i våras när vi var ute i skogen
och leta påskris så ny är den inte!


/ Amalaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0