Hiss/Diss



X. Blonda slampiga brudar som ger oss ordentliga blondiner dåligt rykte
Okej, bara för att vissa blondiner tycker om att hoppa i säng med en ny kille varje helg behöver inte alla blondiner vara sådana. Folk tror att bara för man är blond är man lössläppt, alltså hör ni inte själva hur dumt det låter? Hårfärgen har väl inget att göra med insidan? Men det är verkligen så, vi blonda tjejer få stå ut med så mycket mer skit än vad en brud som är brunett får. Sluta bestämma hur en blond brud du inte känner är, lär känna henne innan du bestämmer dig. Alla blonda tjejer är absolut inte likadana!

X. Städa
Att städa är nog det tråkigaste jag vet. Visst, det är snyggt precis när man har städat. Men efter bara 3 dagar eller mindre ändå ser rummet precis likadant ut som det gjorde innan man städa. En städtant skulle ju inte vara helt fel. Någon som ställer upp frivilligt och gratis?

X. Killar som tror för mycket om sig själva
Finns det något värre? Jag känner bara för att spy på killar som tror dom är bättre än andra. Jag förstår inte ens hur man kan säga ''Jag är så jävla snygg. Så det finns inte en chans att du skulle dissa mig och välja någon annan.'' Okej om vart oseriös när man sagt det, men att säga det och vara seriös? Den stilen funkar verkligen inte, jag tycker bara det är äckligt och patetiskt. Känner bara för att spotta såna killar i facet.



♥ Att sommarlovet är nära
Visst är det helt underbart att sommarlovet snart är här? Jag behöver det verkligen känner jag. Få åka bort på riktig semester, vara med vänner, bada, sola och ta det lugnt. Kommer nog att jobba en del, men jag kommer i alla fall slippa skolan. När man jobbar slipper man ju det där extra pluggtimmarna när man kommit hem plus att man får pengar för att vara på jobbet. Kan det bli mycket bättre än så? Skulle inte tro detta!

♥ Vännerna
Vad skulle livet vara utan vänner? Kärleken man får från sina vänner är den absolut bästa kärleken som finns. Man behöver inte gå omkring och oroa sig över att det kanske snart är slut på alla mysiga filmkvällar, shoppingrundor och fester tillsammans. För riktig vänskap tar aldrig slut, den finns där hela tiden. Jag har verkligen världens bästa vänner. Under den senaste månaden nu när jag vart lite ur spår har jag verkligen insett vilka mina äkta vänner är. Jag skulle aldrig klara mig utan dom, deras kärlek är värd mer än allt annat!

♥ Folk som vågar vara sig själva
Jag förstår inte grejen med att försöka vara någon man inte är för att försöka få fler vänner. Är det bara jag som hellre är hatad för den jag är än älskad för någon jag inte är? Accepterar ens vänner inte den man är så är det inga ritkiga vänner. Ni som hela tiden fejkar hur ni egentligen är och försöker vara tuffa och vara som alla andra borde tänka på att ni kanske inte har riktiga vänner? Enligt mig så är de folk som vågar vara sig själva som är mycket tuffare än dom som spelar någon dom inte är och tror dom är tuffa. Var dig själv, för alla andra finns redan. Tänk på det!

/ Amalaj
 

Kommentarer
Postat av: maria

jo :)

men jag skulle gärna jobba om jag fick ;d

2009-06-04 @ 23:46:09
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaa bra :D hehe

2009-06-04 @ 23:51:49
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: modjo

bra lista (Y)

2009-06-05 @ 21:13:03
URL: http://modjosplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0