Hiss/Diss



X. Folk som smaskar när dom äter

Det finns verkligen inget som jag tycker är vidrigare än när en person smaskar. Det låter så sjukt irriterande och det ser så äckligt ut när man ser all mat dom har i munnen. Det är verkligen något jag lyssnar efter när jag dejtar killar. Smaskar dom hamnar dom i högen ''träffa aldrig igen'' oavsett hur gulliga dom är. För jag orkar inte lyssna på smaskljud varje gång man ska äta tillsammans. Skulle ta livet av mig!

X. Att bränna sig
Inte skönt någon stans kan jag ju lova er. Har aldrig tidigare bränt mig mer än lite grann på axlarna och så. Men nu har jag ju verkligen bränt sönder hela ryggen och baksidan av låren. Har mått dåligt i två, snart tre dagar pga det. De har vart allt från illamående till att nästan svimma. Kan inte sova på nätterna, kan inte gå ordentligt och får inte gå ut. Låter kul va? Glöm för helvete inte solkrämen när ni går ut och solar!

X. Sömnlösa nätter
Det säger väl sig självt? Att inte få sova om nätterna suger verkligen sten hårt. Har inte kunnat sova de två senaste nätterna pga min bränna och tror inte jag kommer få sova något i natt heller. Att sova är viktigare än vad man tror, det känner man när man inte sovit på länge. För man blir lätt irriterad och känslig. Vilket blir väldigt jobbigt!



♥ Bloggar som innehåller vbloggar
De flesta bloggar jag följer innehåller vbloggar. Det är så himla mycket roligare att se hur en person agerar i verkligheten än att bara läsa massa text hela tiden. Jag har ju gjort min första vblogg idag och jag tycker det känns lite pinsamt och nervöst. Men man får försöka att bjuda lite på sig själv. För oftast så uppskattas de där me vbloggar. Så cred till dom som tar sig tid att ställa sig framför en kamera och prata om sin dag/sitt liv för att underhålla oss läsare!

♥ Fläktar
Hur skulle man annars klara sig dessa dagar då det är så varmt? Jag har verkligen superont utav värmen så jag tackar gudarna för att det finns fläktar. Okej, jag tror inte på gud men vet inget bättre sätt att uttrycka det hela på haha. Men i alla fall. Äger ni inte en fläkt köp er en för det är verkligen sååå värt pengarna!

♥ Andreas min BFF
Måste verkligen hissa den pojken. Goare, omtänksammare och gulligare kille får man leta efter. Jag är glad över att just jag får vara hans BFF och att han är min BFF. Så fort jag bara är lite deppig så finns han där och säger minst 100 positiva ord om mig och får mig glad igen. ''Du är unik och har en underbar personlighet. Och du har en superbra blogg!'' Det är den meningen jag brukar få höra mest när jag är depp och vet ni vad? Den hjälper så otroligt mycket. Han peppar mig till tusen och ställer alltid upp. Gaah, alla borde få ha en sådan vän. Jag känner mig bortskämd som får vara hans vän.

/ Amalaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0