Hiss/Diss



X. Ringar
Okej, sorry men är det något jag verkligen inte tycker är snyggt så är det ringar. På vintern är det okej, men på sommaren är det enligt mig ett big no no. Fingrarna svullnar ju när det blir varmt och hur snyggt är det då med en ring på sina korvfingrar? Tycker det är galet fult. Hur ska det bli om jag någon gång förlovar mig? Då man måste ha en ring på sig 24/7, jag kommer fuska..

X. Busringare
Behöver jag säga mer än väx upp? Det är verkligen sjukt omoget att busringa folk. Okej om man ringer en kompis och skämtar och sedan säger vem man är. Men ringer man upp någon helt random och frågar om den vill köpa hamster i bur bör man nog tänka på om man verkligen vill vara kvar i fjortisstadiet eller växa upp.

X.  Årets sommarplåga ''Rap das armas''
Ingen har väl missat årets sommarplåga Rap das armas? Gah jag blir tokig på den låten, jag verkligen hatar den! Dom spelar den precis hela tiden på radion och sommaren har bara börjat. Jag tröttnade på den redan efter första gången jag hörde den. Dom sjunger samma sak hela tiden, förstår inte grejen? Diss diss diss diss!



Korta klänningar
Älskar sommaren då man kan gå med korta klänningar utan att få någon stämpel. För på sommaren har man kort klänning för att det är varmt och man inte vill svettas ihjäl, eller hur? Medan man på vintern har kort klänning för att vara lite ''sexigare'', men oftast failar man och ser bara slampig ut. Och därmed får man en ''slampstämpel'', inget man vill ha alltså. Så passa på att använda korta klänningar i sommar då det är okej brudar!

Solen och värmen
Måste ju hissa solen och värmen som vart idag. Imorgon kan det vara regn osv igen, men vi har i alla fått en solig och varm dag nu. Det tackar vi för, eller vad säger ni? Jag hoppas på att det fina vädret håller i sig så att man snart blir riktigt brun och slipper skämmas över sin bleka kropp. Stor hiss på vädret alltså!

Brunbrända kroppar
Finns det något snyggare än en gyllenbrun kropp? Don't think so. Man ser så mycket fräshare ut när man fått lite färg på huden, tycker ni inte? Hellre brunbränd än blek, absoluut! Det absolut sexigaste jag vet är killar som är brunbrända. Magrutor och bröstmuskler är ett plus. Men att ha en kille som blir riktigt brun under sommaren är verkligen något jag vill ha! Inte för att utseendet spelar så stor roll egentligen..

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anders

Där ser man :P vad händer på Öland och i Kungshamn då?



Jag ska, till att börja med, städa imorgon. Sedan ska jag försöka återhämta mig från två rätt så sömnlösa nätter.

2009-06-23 @ 00:34:46
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0