Hemsk natt

Godmorgon på er! Sovit gott? Det har inte jag
och Thilda. Det har vart sjukt varmt och det svider
på hela kroppen så varje gång jag vänt på mig
har jag vaknat.

Thilda var så rädd över att natten skulle bli kall
ute i tältet men det blev verkligen helt tvärtom.
Vi hade med oss jackor, filtar, flera par tröjor och
byxor ut. Men inget kom till användning.

Var så himla varmt så jag sov i enbart linne och
trosor.
Hade filt på mig halva natten men sen blev
det alldeles för varmt. Har smort in mig med lotion
100 gånger minst, men ändå svider det lika mycket.

Jag vill aldrig mer sola. Både Thilda och jag är helt
yra och mår superilla. Vi vaknade vid 7.30 av att det
var sjukt varmt i tältet och att vi mådde helt kasst. Så
vi gick in och la oss på golvet i köket.

Efter en stund försvann illamåendet och då gick vi
ut till tältet för att hämta två filtar och kuddarna. Sedan
gick vi upp till tvrummet och la oss i soffan för att sova.
Vaknade igen 11.00 och då blev det frukost. Ni tror
vi kunde äta när vi mådde dåligt eller?

Nej för det kunde vi inte. Blev vattenmelon och vatten.
Usch, har aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv tror
jag. Det är värre än att ha feber och vara förskyld!

Solen är framme även idag men Thilda och jag får
inte gå ut. För min mamma tror vi fått solsting med
tanke på att vi mår så dåligt som vi gör. Kul! Bra
jobbat Amelie, verkligen.

Ska gå och vara social med Thilda nu, så vi hörs
senare under dagen. Ha en superbra dag, puss!

Tjena hummern och kräftan!

Sööööötnos

Att sova i tält är allt bra mysigt, men jag hade
gärna sluppit värmen och illamåeendet



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: nejrå, tar en paus just nu ;D

2009-06-26 @ 13:18:11
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: okej, lät inte kul att bränt sig :/ med mig är det bara bra :)

2009-06-26 @ 14:01:42
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: OLESSIA

nice :D

2009-06-26 @ 14:09:57
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: Thilda

haha sjukt kul det där med kalsongerna xd

2009-06-26 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0