Hemma igen, trött och glad

Hej sötisar! Hoppas ni haft en superbra dag i det sköna vädret. För det har jag haft. Åkte till
Lidköping och badade med * hemlig *. Det var  svin kallt i vattnet verkligen, men bada skulle vi!
Blev nog inte mer än en timme tror jag.

Jag har ju redan haft årets första dopp, men för * hemlig * var det första doppet. Satt på stranden en stund efter och bara pratade. Efter en stund bestämde sig * hemlig * för att kasta sten var hemskt kul. Jag fick panik på honom och efter bara några sekunder var det stenkrig.

Ja, vi är allt bra mogna. Igår var det äppelkrig och idag stenkrig. Man kan ju undra vad det blir nästa gång? Mamma kom och hämtade mig vid 20.00 tiden och då åkte vi till Skara och käkade. Var längesen mamma och jag gjorde något ihop så det var supermysigt!

Sedan blev det en tripp till coop för att köpa lite mys till kvällen. Vindruvor, naturgodis, nektariner osv. Det är inte svårt att vara nyttig när det finns så mycket gott som faktiskt är nyttigt. Var hemma lite innan 22 tiden och då blev det datorn, tänkte uppdatera bloggen men hamnade i telefon istället.

Snackade en stund och la precis på. Gah, amelie saknar verkligen! Men på fredag, då blir det i alla fall en mindre att sakna. Det finns allt för många jag saknar just nu känner jag. Jobbigt.

Är verkligen supertrött, men ändå glad. Förvånad över mig själv faktiskt. Jag som brukar bli så himla sur/ledsen när jag är trött? Men inte denna gång, denna gång är jag minst lika glad som när jag inte är trött. Skönt de!

Ska kila ner och ta en lång skön dusch nu tänkte jag. Håret blir inte för mysigt av äckel vattnet man badar i. Usch usch! Tänker köra med en hårinpackning för att få tillbaka fräsch-heten igen. 

Så nu kilar jag ner, skriver senare igen. Puss! 

Superhärligt väder idag, hoppas det håller i sig hela veckan!

Frös massor efter badet så fick bli mysiga mjukisar och en myyys tröja

Muuuuuums


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Linda

tack så mycket!

härliga bilder :D

2009-06-22 @ 22:45:03
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sebben

Måste bara tala om att jag har en likadan handduk xD

2009-07-21 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0