Haft en kanon dag!

Hej gullungar! Saknat mig? Jag blev tokig på att bloggen inte ville funka så jag försökte inte ens uppdatera innan jag gick hem till Sandra. Men nu verkar den funka som den ska, så nu får ni en uppdatering om min dag.

Gick först hem till Sandra kring 15.00 tiden, sedan tog vi bussen in till Skara vid 16.00. Vi drog till donken och käka mat och sedan gick vi till station och där mötte vi först upp Sandras kompis Danne och sedan min bff Andreas.

Andreas var med oss en timme ungefär sen gick hans buss till Skövde, han skulle dit på bio. Så när han dratt drog Sandra, jag och Danne ut till sommarlands camping där Sandras kille Erik jobbar. Erik och Danne gick i samma klass men har nu tagit studenten.

Väntade på Erik tills han sluta, vilket han gjorde 20.00. Då åkte vi hem till Erik och där lämna han sin bil och bytte om. Sedan tog vi Dannes bil och åkte till Lidköping, först käka Danne och Erik på Rhodos och sedan blev det ströga. Var inte speciellt mycket folk ute idag. Men vad ska man förvänta sig en onsdag kväll?

Efter ett tag drog vi ut till småbåts hamnen och myste lite. Var kallt men ändå mysigt och jag skrattade så jag fick ont i magen. Var så skönt att skratta på riktigt och göra det ordentligt igen, var ett tag sen. Sedan skjutsade Danne hem allihop och när jag kom hem käkade jag lite.

Sedan ringde min mobil och vem som ringde delar jag tyvärr inte med mig av. Men fastnade i telefonen i lite över en timme. Skrattade så mycket att jag har sjukt ont i magen nu. Som jag saknat din röst och att prata med dig, helt sjukt.

Ja, detta var min dag. Har verkligen haft en superbra dag med många skratt.
Tack allihop för dagen, ni är för goa!

Sandra sötnos på donken

Miiiiiiiin BFF, han är bäst!

Mooot Lidköping

Sötnooosar

Och dom ska föreställa 19 och 20? Tss!

Jag älskar dig otroligt mycket, du gör mig lycklig!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe vad seriösa vi är :) snor picsen ;)

2009-06-18 @ 12:18:09
URL: http://thegirlsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0