Godmorgon

Godmorgon sötnosar! Det blev inget mer inlägg igår eftersom Arvid åkte hem efter 12 i natt. Skulle som sagt upp tidigt idag eftersom jag ska jobba. Men jag hoppas ni hade en lika bra och mysig kväll som jag hade. Blev en mysig hemmakväll med Arvid.

Och till er som undrade om Arvid var en ''på G kille''. Ledsen att göra er besvikna men han och jag är bara kompisar och har vart det ett bra tag. Har aldrig vart mer än vänner mellan oss två och det tycker jag är bra.

För det är så skönt att umgås med killar och kunna prata utan att dom ska förvänta sig att ''få sig något''. Så nej, Arvid och jag är bara kompisar och det finns och kommer inte finnas något mer mellan oss. Så tjejer, he's all your's! ;)

Måste cykla in till jobbet idag eftersom alla i min familj jobbar. Känns sjukt B måste jag säga, riktigt skämmigt. Men eftersom solen skiner kan jag ju passa på att smyg sola.

Tar på mig shorts och ett linne och skippar foundation så kanske jag kan få lite färg? För visst är det så att man blir brunare när man rör på sig, eller har jag helt fel?

Men tycker ändå att det känns B, hur brun jag än lär blir av det. Längtar oerhört mycket tills jag fyller 18 och får körkort. Då blir det en snygg svart bmw, grr!

Ska kila ner och borsta tänderna nu, skriver senare. Puss!

you can't change his minde even if you like to

(bildbrist, så får bli bild från i lördags innan jobbet)

/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0