Godmorgon tisdag

Godmorgon! Även fast jag fick sova till 9.30 idag är jag hur trött som helst. Saken är den att jag blir bara tröttare ju längre jag får sova.

Börjar 10.40 idag och slutar 13.25, helt okej skoldag måste jag säga. Efter skolan ska jag plugga eftersom jag har samhällsprov imorgon. Sedan ska jag försöka få min mamma att färga mitt hår.

Jag vill inte färga det själv eftersom jag blonderar så hårt och det lätt kan bli gult då. Bättre att någon annan färgar så att den ser ordentligt vart de behövs läggas på mer färg osv.

Och min mamma är bäst på det, så därför ber jag henne! Får hoppas hon orkar och har tid idag bara. Är sjukt trött på min utväxt.

Ska kila ner och borsta tänderna nu, skriver innan jag drar. Puss!

tänkt att en gång ha vunnit, och tänk sen att mista en miljon


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0