Godmorgon tiisdag

Godmorgon! Känner mig verkligen hur pigg som helst, ingen aning om varför. Vaknade till och med av mig själv i morses. Sånt är otroligt skönt, så slipper man vakna av en irriterande väckarklocka eller alarm på mobilen.

Idag börjar skolan 9.10 och slutar 13.25, skönt att det inte är så lång dag. När jag kommer hem ska jag plugga och sådära och på kvällen blir det kanske volleyboll då som sagt. VI får väl se hur det blir!

Tänkte att jag skulle gå och fota dagens outfit nu. Ser att jag har en kvart till godo nu innan bussen går. Gjorde iordning mig snabbare än vanligt idag. Skönt att slippa stressen känner jag.

Men jag kilar iväg och gör det nu, så lägger jag in den innan jag åker till bussen sen. Puss!

Och idag har jag faktiskt bara mascara på mig fast jag ska till
skolan. Struntade i foundation today. Stolta över mig?



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Hannsi

YEAH!MIN AMELIE ANVÄNDER BARA MASCARA :D <3

2009-06-02 @ 12:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0