Godmorgon!

Allt bra med er? Själv är jag fruktansvärt trött, men det är väl inte konstigt med tanke på hur sent jag kom i säng? Och när jag väl lagt mig i sängen blev jag jättepigg och kunde inte somna.

Somnade runt 5.00 tiden någon gång. Så ja, jag har rätt att vara trött idag! Dagen/kvällen/natten var verkligen super igår, blir glad idag bara jag tänker på allt de roliga jag hade igår.

Idag blir det hemliga planer för dagen igen, dock inte samma som i förrgår och igår. Men det blir nog bra!

Ska kila ner och duscha nu. Skriver senare, puss!

Passar på att gratta Svedberg på hans 19-års dag också.
Hoppas du får en kanon dag bruuschan, grattis!



/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0