God natt bloggen!

Nu ska jag gå och lägga mig. Kommer aldrig orka upp imorgon alltså. Men min bff Andreas har lovat att jag ska få sova på hans axel på tåget på väg till gbg imorgon. Så jag vilar upp mig på vägen dit sen istället!

Inte vart på liseberg på ett tag, så det ska bli sjukt nice. Hoppas vädret blir bra bara, annars är det ju åt helvete. Hur kul är det om det regnar liksom? Och vad ska man ha på sig då? Blir så himla mycket enklare om solen får skina och det är varmt!

Lite irriterande att vi är 7 pers som åker imorgon så att vi är ojämt. Är alltid bäst att vara jämt, men min bff sa att eftersom jag är ensam tjej kommer jag slippa åka själv. Han sa att de andra fick slåss om vem som skulle sitta med mig. Haha, han är snäll han!

Men nej, jag fick order av honom att gå och lägga mig nu så att jag orkar upp 05.30. Bussen till skövde går 7.45 imorgon och tåget ifrån skövde går 8.30. Tar så lång tid på mig på morgon därför går jag upp så mycket tidigare än vad en vanlig person skulle behöva om någon undrar.

Jag kommer vara helt medvetslös känner jag. Det är alldeles för tidigt med 05.30, speciellt på en lördag! Aja, klockan blir bara mer och mer ju längre jag sitter här och klagar.

Sov gott och god natt sötisar, puss!

cause i'm just a teenage dirtbag baby

Känts tomt idag utan ett enda ord från dig, men du ska veta att
jag i alla fall tänker på dig. And you know who you are (:


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: jaa :)

2009-06-06 @ 00:37:32
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du fått sommarjobb? kommentera gärna o säg eller ge tips ;) jag behööver!

2009-06-06 @ 00:39:36
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0