Min daaag

(Förlåt för sen uppdatering.)

Jag cyklade ju in till jobbet idag och det var motvind. Usch, sjukt jobbigt var det men jag klarade det. Gick mycket fortare än jag trott faktiskt, cyklade in på 25 minuter. Det gick hur bra som helst att jobba idag och idag var en sådan dag det var roligt att jobba igen.

Kan nog berott på att vi var flest unga som jobba idag. Andreas min bff var och handla även denna dag. Hej stammis på honom, haha! Tiden gick i alla fall hur fort som helst, kändes som om jag bara jobbade en timme fast än att det var 4 ½ timme.
 
Att cykla hem gick hur bra som helst eftersom vinden var med mig så det tog en kvart. Trodde det skulle ta 40 minuter ungefär att cykla in till stan. Haha, så fel man kan ha.

När jag kom hem satte jag mig i köket och snackade med mamma och min bror. Sedan lagade jag mat och åt och efter det satte jag mig vid datorn och tittade igenom alla bloggar som jag följer. Och nu gav jag lite tid åt min egen blogg.

Är ledig ett tag igen nu. Om dom inte ringer mig och ber mig komma dit och jobba istället för någon eller så. Skönt med sovmorgon imorgon!

Mamma hade köpt jordgubbar idag så nu ska jag kila ner och äta de tillsammans med lättfil. Mums!  Svarar på era kommentarer när jag ätit klart och sätter mig vid datorn igen tänkte jag.

Hoppas ni haft en bra dag. Puss!

I know what I want, and that ain't what you got


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

varit nere på stan :) själv dÅ?

2009-06-16 @ 19:13:39
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0