Blond, blondaaare

Hej gullungar! Uppdaterar en snabbis nu. Har satt i färg i hårbotten nu så de ska sitta i en halvtimme. Sedan tar jag resten av håret. Eller jag och jag, mamma gör. Det är ju faktiskt hon som färgar håret på mig.

Skolan idag var bara lite mer än en timme. Lämnade tillbaka skåpsnyckeln och sedan spelade vi brännboll mot media 2orna. Tyvärr vann dom med 3 poäng. Men dom var faktiskt fler än oss.

12.00 började jag jobba och det var hur mycket folk som helst idag. Folk handlar ju till studenten nu osv. Men allt gick bara bra och folk är så snälla så. Slutade vid 16.00 och när jag kom ut kom först patrik och Erik och deras klass.

Hälsade på dom och bakom dom kom Jessica och John. Jessica är så himla gullig! Var ett bra tag sen jag träffade henne så blev jätteglad när jag fick syn på dom. Vi pratade en stund och sedan kom mamma och hämtade mig.

Började med håret direkt när vi kom hem och har kommit halvägs nu. Mår än så länge bra och hoppas på att jag kommer fortsätta göra det. Förra gången fick jag andnöd och mådde inte alls bra. Men det slipper jag denna gången hoppas jag.

Ska kila ner och sätta mig ute nu så att den starka doften från färgen inte blir så stark. Skriver senare. Puss!

Amalaaj right now


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, jag vet ej.. haha

2009-06-11 @ 17:57:11
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/
Postat av: Anonym

gullig blogg :) / LizzY

2009-06-11 @ 19:16:19
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0