Bror test!

Väntar på Thilda nu så har inte så mycket att göra.
Så jag gör en lista i brist på annat, enjooy!

STORA BRORTESTET

HAN
Vad heter han?
Emil Bengt Fredrik Brolin
Vad var det senaste han sa till dig? Jäääävlar vad röd du är!
Vad brukar han säga när han kommer hem? Hallå?
Vem umgås han mest med? Sin flickvän, helt klart.
Har han någonsin haft en flickvän? Yes, och har det nu med. De
firade 7 månader av lycka i lördags.
Har han en speciell lukt? Det har väl alla?
Kan du hans mobilnummer? Självklart.
Är han din lillebror? Nej.
Är han din tvillingbror? Nej.
Är han din storebror? Ja.


NI
Hur många år skiljer det mellan er?
3.
Har ni samma föräldrar? Yes, det har vi. Men ibland kan man ju undra
om dom inte förväxlade mig med en annan bebis på BB. Ibland kan man
även hoppas det.
Brukar ni göra saker tillsammans? BRUKADE får jag nog svara på den.
Sedan han skaffade flickvän handlar det mesta bara om henne. Glad för hans
skull, men jag saknar min bror.
Kan ni prata om allt? Samma sak där. Vi BRUKADE kunna prata om allt
Kan ni skratta åt allt? Det kan vi i alla fall fortfarande göra. Det finns ingen som
kan få mig att skratta så mycket som min bror.
Bor ni i samma hushåll? Yes, det gör vi. Än så länge i alla fall. Vi får väl se hur länge
till vi gör det. Jag vill att han ska bo hemma föralltid.
Umgås ni med samma männsikor? De flesta av hans kompisar har även blivit mina
kompisar under åren. Men han har inte blivit kompis med någon av mina.
Är ni oftast sams? Ja, nu när vi är äldre. Men när vi var små kunde vi
knappt bo hemma samtidigt. Vi fick turas om att sova hos mormor och
morfar ett tag.
Tycker du ni har en bra relation? När vi var små var den kass, när vi blev
äldre var den helt sjukt bra. Nu har vi tappat allt de där vi en gång hade. Saknar det.
Tror du han tycker det? Jag vet inte, men det är så det är. Så han borde tycka detsamma.
Samma skola? Han går inte i skolan längre eftersom han är 89:a.
Vad var det sista du sa till honom? Det sviiiider!
Uppskattar du honom? Klart jag gör, det är min bror. Han är min förebild
och jag är så stolt över honom och över att vara hans syster.
Litar du på honom? Ja, till 100%. När jag är riktigt ledsen är han den enda
jag pratar med i princip. För han är den enda som förstår och kan trösta på rätt sätt.
Brukar du sno grejer av honom? Jaa, hans tröjor. Jag älskar dom!
Om du såg honom gråta, skulle du gå dit? Det är ju självklart!
Till sist, älskar du honom? Mer än vad han någonsin kommer förstå.

Du betyder mycket för mig storebror.


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: antonia c nilsson

hiih varse:)

söt bild:D<33

2009-06-25 @ 20:41:47
URL: http://tolka.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ah du kan tänka mig de , brände näsan igår , har haft after sun lotion hela dagen typ :P haha

2009-06-25 @ 20:42:15
URL: http://dreamdoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch :( kan förstå det :(

2009-06-25 @ 20:42:33
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: kan förstå det, använd lotion som svalnar ner det :o

2009-06-25 @ 20:45:08
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: matilda

brorsor är bäst! :D

2009-06-25 @ 20:48:13
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hahaha ja kan tänka mig de :P men använd någon sorts lotion de kanske hjälper :D

2009-06-25 @ 20:49:06
URL: http://dreamdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0