Blond blondare Amelie

Håret är klart nu och jag har även duschat och fixat mig klart. Känns jättekonstigt att vara så här sminkad igen. Var hur länge sen som helst känner jag. Har ju bestämt mig för att inte sminka mig lika överdrivet som jag gjort.

Men ska man ut så måste man ju ha lite extra. Så är det bara, så nu klagar ingen på mitt smink. Taaaaack. Började må dåligt i slutet av färgningen och hostade osv men det var inte lika farligt som förra gången.

Jag tål nog inte mitt färgmedel, men jag lär inte färga någon annan färg. Så vill man bli fin får man lida pin. Blev i alla fall urnöjd med resultatet som vanligt. Min mamma är duktig!

Thilda kom precis hit, så nu ska vi tagga inför kvällen tillsammans. Bjuder på lite resultat av håret också tänkte jag. Skriver innan vi åker, puss!

Jag är supernöjd, blev precis som jag vill ha det! Vad tycker ni?




/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0