Bilder från Öland del 4

Förlåt för att ni fått vänta så länge på mina Ölands bilder. Men det tar ju ganska lång tid att lägga upp bilder. Så jag har helt ärligt inte orkat.

Men nu bjuder jag i alla fall på del 4. Bilderna är från min semester på Öland 20/5-24/5 detta året för er läsare som är nya.

ANDRA DELEN AV LÖRDAGENS BILDER;

Kvällsmat ute med utsikt över vattnet, myys!

Jag fick ryck vid 20.30 tiden och bestämde mig för att gå ner och bada


Tog lång tid att komma i kan jag lova, 12-13 grader är inte ritkigt min grej

Jag trodde seriöst jag skulle dö, det var så sjukt kallt så det inte gick att andas.
Men första doppet för året ska vara på Öland, så är det bara! :)


Efter en otroligt skön varmdusch tog jag på mig myskläder
och gick ner och fotade solnedgången. Lovely!


Bjuder på den hurrni, haha!

G-night på denna dag


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: sitter i skolan just nu, hehe :D



allt bra?

2009-06-10 @ 10:13:03
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: nej, det är min kompis från lilla melodifestivalen :) visste att hon modellade för nelly, men det var så gulligt att du hittat nåt som just hon hade på sig;)

2009-06-10 @ 10:18:02
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Tess

bilden på solnedgången var sjukt vacker! :) det hade man velat se irl...

2009-06-10 @ 14:37:31
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0