Ajsing

Nu har Thilda gått hem och jag ska försöka
göra iordning mig för dagen. ''A'' kommer nog
hit efter att han slutat jobba tror jag. (Ja, det är en
kille men vi är bara kompisar. Men han är inte med
i bloggen av olika skäl.)


Det kanske vore bra att  duscha nu och ta på sig kläder.
Saken är den att helst skulle jag vilja gå naken.
För det gör så sjukt ont när bh:n sitter åt på ryggen.
Byxor? Driver du? I wish! Ingen aning om vad jag ska
ta på mig som inte gör allt för ont.

Gaah, please kill me?

Ska kila ner nu och försöka ta en dusch. Jag känner
redan nu hur sjukt ont det kommer göra. Vi hörs senare.
Puss!

jag älskar dig så himla mycket Thilda, en
vän som du borde verkligen alla få ha


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Thilda

Ammi är den bästa som finns oh jag älskar henen!

2009-06-26 @ 15:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0