Aaaaj

Hemma igen och dagen skulle kunna sammanfattas
med endast två ord. Mys och aj.

Hade en supermysig dag med Thilda men både
hon och jag har bränt oss, och det är inte lite.
Förstår inte hur vi kunde bränna oss, vi hade faktiskt
smort in oss med solkräm.

Men men det är ju som det är. Köpte mig en klänning
när vi var på stan, en likadan som den jag hade på
min skolavslutning. Fast denna var grön. Säger som
dollyblond ''Hittar man något fint är det lika bra att köra på
alla färger.''

Ska gå ut nu och sätta upp ett tält. Thilda och jag ska nämligen
sova i tält inatt har vi bestämt oss för. Suuuupermys! Hon kommer
hit vid 21 tiden och då blir det grilla och sedan mysa i tältet.

Superbra dag helt enkelt, jag gillar't!
Men nu kilar jag ut, sedan blir det en dusch. Lägger in en bild
på klänningen sen med tänkte jag. Hoppas ni haft en lika bra
dag som jag och Thilda.

Puss!

Thilda är porrig

Spela golf gjorde vi också, jag var totalt ofukserad så Thilda vann me två bollar

Ajj, jag tycker synd om mig själv..


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag brände mig också igår när jag vart och sola på stranden, inte skoj :/ Och jag sov i tält i går, höhö :P



sv. Okej, just nu svarar jag på kommentarer :)

2009-06-25 @ 19:04:35
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

så bränd du har blivit! lika som mig :P haha

2009-06-25 @ 19:09:56
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Thilda

haha så porr e jag xd noooot!

2009-06-26 @ 15:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0