Toppen kväll!

Hej sötisar! Kom hem kring halv 1, men först ville inte Internet fungera
och sedan krånglade blogg.se som vanligt. Men nu är allt i sin ordning
så nu kan jag skriva om min kväll.

Har verkligen haft en kanon kväll. När jag kom hem till Andreas gick vi
först över till grannens hus för att titta till deras katt. De som bodde där
var nämligen bortresta. Riktigt läskigt hus vill jag lova. Sedan gick vi in
till honom och började med fruktsalladen.

Andreas den klanten skar sig typ det första han gjorde men det gick bra
som tur var. När vi skurit ner all frukt tog vi med oss fruktsalladen och gick
och satte oss i tvrummet med hans lillebror Daniel och tittade på den nya
Kenny starfighter filmen. Den var faktiskt rolig och Björn Gustafsson var ju med.
Grrr!

När den var slut startade vi krig med sådana där underlägg man har
under glas ni vet? För att slippa få märken i bordet. Andreas var helt
inne i leken och slängde sig på golvet och rullade omkring som värsta
James Bond Haha, vi är omogna som bara den men sjukligt kul hade vi.

Efter det gick vi ut och hoppade studsmatta och senare gick vi in i de läskiga
huset igen eftersom Daniel fick för sig att någon var där inne. Gissa om det
var läskigt att gå in där då? Vi skrämmde varandra och var bara allmänt
lättskrämda. Men det bästa på alltihop var när vi skulle tillbaka in till Andreas
och Daniel.

Daniel sprang i förväg och när Andreas och jag nästan var vid dörren hoppade
Daniel fram. Herregud vad Andreas blev rädd! Han skrek som en tjej och flaxade
med armarna och på köpet så svalde han sitt tuggummi. Haha, börjar skratta nu
igen när jag tänker på det. Såg så himla roligt ut!

När vi kom in igen blev det saft och bullar och A cinderella story. Andreas började
gråta när sam och austin dansar för första gången på balen.
När filmen var slut blev
det krig med underläggena igen. Vid 12 tiden hämtade mamma mig och ja, nu ligger
jag här i sängen och snackar med min bff på msn.

Hade verkligen en kanon kväll, skrattade typ konstant hela kvällen. Man ska ju
umgås med folk som får en att må bra. Mår man dåligt beror de ofta på dålig
kompiskrets. Denna vän kommer jag verkligen hålla hårt i. För med honom
mår jag bra och vi kan snacka om precis allt med varandra. Precis så ska det
vara.

Visst är han en naturbegåvning på mattan?

Andreas berättar reglerna för studsmattan. Synd bara att han failar totalt.
''Så får man inte glömma ihåg..'' Glömma ihåg, huh?

 
Råkade träffa Andreas rätt i ögat med ett av underläggen, haha woppsi!


& en mini Andreas. Fick även se bebis nakenbilder men
dom delar vi inte med oss av. Haha mjaaaau!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du glömde visst mig..

2009-07-29 @ 02:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0