Svaren till frågestunden



1. Denise:
1. när fyller du år ?:)
2. läser du horoskop ?
3. vem skulle du ligga med om du var tvungen, göran person och kungen?

1. 3 September
2. Någon gång ibland i FRIDA tidningarna
3. HAHA! Vad har jag för läsare egentligen? Finns ta självmord med som alternativ?

2. Sara:
är du naturligt blond eller blonderar du håret? :)
När jag var liten var jag vithårig, senare blev jag blond men med tiden har håret bara blivit
mörkare. Så jag har börjat färga det, för jag vill absolut vara blond. Skulle inte kunna tänka
mig att vara brunett. Life is better blond!


3. Beatrice:
1. hur gammal är du ?
2. det bästa som du alltid kommer minnas ?

1. Jag är 16 år, men fyller 17 om ungefär en månad
2. Oj, den var riktigt svår. Det finns så mycket så jag kan nog inte välja ett.
4. Cajsa:
varför började du blogga? :)
För att jag alltid har älskat att skriva och sen tyckte min vän Sanna att blogga vore
något för mig så ja, därför började jag blogga.


5. Emma:
1. beskriv dig med 3ord
2. ålder?

1. Envis, sprallig och pratsam (mamma sa pratsam och himlade med ögon) Like that's a bad thing? :o
2. Jag är 16 år, men fyller 17 om ungefär en månad.

6. H:
1. vad är ditt favorit klädmärke?
2. hur ofta shoppar du?
3. varför bloggaru?

1. Måste nog svara wesc, de finns grymt snygga kläder me de märket.
2. Alldeles för ofta? Nej men minst 2 gånger i månaden I think.
3. För att jag älskar det!

7. Sofia:
din favoritblogg?
Min egen ofc!


8. Ellen:
är det någonting du inte kan leva utan? :)

Kärlek? Då menar jag kärlek från vänner och familj eftersom jag inte har pojkvän för tillfället.
9. Jeanna:
1. kan du stå på händer?
2. kan du slicka på ditt öra?
3. försökte du slicka på ditt öra? :)
1. Yes, de kan jag
2. Haha, nej. Som om någon skulle kunna det?
3. Nej verkligen inte, jag är ingen dum blondin!


10. Ida:
vad vill du bli?

Större? Nej jag har faktiskt ingen aning. Jag vill bli något jag verkligen trivs
med, något som jag kommer tycka är superroligt. Högsta önskan är pinsamt
nog att jag skulle lyckas bli något inom dansen, men den önskan slår nog inte
in.

11. Josephine:
1. hur länge har du bloggat?
2. håller du på med någon sport?
1. Sen sista januari i år
2. Yes, jag går i streetdance och jag älskar det.

12. Emelie:
Hur många läsare har du per dag ? =)

Det är väldigt olika. Ett tag hade jag kring 100-300 läsare varje dag. Men sen
började jag strula med bloggpauser osv så då sjönk läsarna. Men idag är det
faktiskt hela 198 personer som vart inne på bloggen. Så jag hoppas på att det är
på väg upp igen!

13. Malin:
mmh, Vad lyssnar du på för typ av musik ? :)
Jag lyssnar verkligen på allt utom hårdrock.


14. Amandy:
vilken storbloggare är din favorit och vilka bloggar läser du dagligen? :)

Kissie är nog min favorit om jag måste välja någon. Jag tycker hon är stark
som klarar av att ha en sådan blogg som hon har. Folk skriver så otroligt elaka
saker till henne så det är sjukt. Men hon knäcks inte utan fortsätter bara provucera.
Läser inga speciella bloggar dagligen faktiskt.

15. Mallanmamma:
varför valde dina föräldrar just ditt namn?
Haha, antagligen för att dom tyckte det var fint? De skulle döpa mig till Ida först
men de ångra sig när de kom på att min bror faktiskt heter emil och emil och Ida
i lönneberga blir kanske inte ett så jättekul nickname? Jag är glad över att de inte
döpt mig till ida, för Amelie är så mycket finare!


16. Julia:
Är du oskuld?

Är ju inte direkt någon ide att skriva pass på denna frågan.. eller hur? För då
kommer alla bara tro att det är ett nej. Så jag får väl vara ärlig och skriva ja.
Visst jag har haft chansen flera gånger.. vem har inte liksom? Men jag tycker
första gången ska vara med någon riktigt speciell och någon man litar på. Någon
man har ett stadigt förhållande med, ett förhållande man verkligen tror kan hålla
föralltid. Jag har känt på detta vis en gång, men tiden var liksom inte rätt. Det kändes
för tidigt tyckte jag. Men någon gång kommer väl rätt tid med rätt person.

17. Emma:
1. Vad är din favoritfärg?
2. Vilken årstid gillar du mest?
3. Är du nöjd med ditt namn?
1. Röd
2. Våren, för då har man hela sommaren framför sig.
3. Ja, det är jag. Kul att heta något som nästan ingen annan heter!


18. Trillingarna:
Hur många besökare har du om dagen?=)
Som sagt, det är väldigt olika. Ett tag hade jag kring 100-300 läsare varje dag. Men sen
började jag strula med bloggpauser osv så då sjönk läsarna. Men idag är det
faktiskt hela 198 personer som vart inne på bloggen. Så jag hoppas på att det är
på väg upp igen!


19. Rasmus:
1. hur många läsare har du per dag? och gör du länkninar?
2. vilken är din favorit killblogg?
1. Titta frågans svar över denna fråga. Om jag gör länkningar, huh?
2. Tycker att alla killar som bloggar är sjukt häftiga eftersom det inte
är så vanligt. Så får jag svara alla killars bloggar? (a)


20. Juulie:
hur många inlägg gör du per dag?:)

Det är olika från dag till dag. Men kring 7-10 inlägg per dag brukar det bli.

21.Tina:
Hur tycker du en bra blogg ska vara?
Uppdateras ofta, inte bara skriva om vad som händer i ens liv utan ha
med dagens outfit, roliga listor osv. Vbloggar är verkligen ett plus. Jag
tycker det är jättekul att se hur personen som äger bloggen är i verkligheten
och inte bara läsa massa text hela tiden.

Hade tänkt att jag bara skulle svara på 20 frågor och att frågestunden
skulle avslutas imorgon. Men det bara ramlade in frågor så jag avslutade
den ikväll istället och det fick bli 21 frågor. Hoppas ni blev nöjda med svaren!


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: rebecca

hihi oja =)

2009-07-22 @ 22:41:06
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.se

aha okej ;) vetnt xD

2009-07-22 @ 22:56:39
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

tack :D!

2009-07-22 @ 22:58:18
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: okej :)



åh jag håller också på med streetdance :P

2009-07-22 @ 23:02:55
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Va många :D

2009-07-22 @ 23:03:14
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

tack för svaren :)!

2009-07-22 @ 23:04:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.se

du jobbar på consum va?;)

2009-07-22 @ 23:06:38
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Maria

håller med om svaret på 2an! life is better blond!

2009-07-22 @ 23:12:45
URL: http://mariakarle.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hahaha ja..XD

2009-07-22 @ 23:14:21
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Erika

sv: haha ^^

2009-07-22 @ 23:15:59
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Har du haft en bra dag idag?:)

2009-07-22 @ 23:20:25
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

sv. hihi :D!

2009-07-22 @ 23:20:26
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Rasmus

naaajs! jag trodde du skulle säga min killblogg ;) haha. Naaj smed mycket besökare;) ja länkningar alltså om du länkar till andras bloggar?

2009-07-22 @ 23:26:24
URL: http://rsoder.blogg.se/
Postat av: jk

missade frågestunden :C tar igen de nästa gång :D

2009-07-23 @ 14:30:35
URL: http://karlssonjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0