Shoppaholic var det ja!

Kom på nu att jag glömt av att lägga in bilder på de jag köpte i värmland och
kungshamn. Så nu blir detta ett inlägg med de jag köpte i värmland och Kungshamn
bara. Så blir det ett inlägg med det jag köpte idag efter detta inlägget.

Värmland:
Färjestad guld tshirt från fbk shopen 100 :-
Foundation från någon smink affär i Värmland 190 :-


Bikini från Lindex 200 :- på rea, me like

Nagellack från någon sminkaffär i Värmland 40 :- för två, så alltså 80 :- för alla

Mascara från någon sminkaffär i Värmland 150 :-

Pilotbrillor från JC 179 :-
Fodral från ur och penn 10 :- på rea


Halsband från ur och penn 100 :- på rea


Tar jag kort på underkläderna ja köpte på H&M och Lindex dödar mamma mig
så det är nog bäst jag låter bli. Haha! Men underkläder köpte jag i alla fall också.

Kungshamn:

Killmunktröja från sportshopen 399 :-, I love it!

Björn borg trosor 2-pack från sportshopen 249 :-


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: aw

tthihi :)

2009-07-30 @ 00:18:09
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.se

den bikinin skulle jag köpa men köpte den icke:P

2009-07-30 @ 00:25:44
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0