Oscars vbloggar

Som sagt ville Oscar göra vbloggar till min blogg när han fick
reda på att jag hade en blogg. Så det fick han såklart göra. Känns
som om någon tittat lite för mycket på blondinbellas blogg? Haha!

Förstår inte hur han klarade av att inte börja skratta när Thilda och
jag skrattade så mycket som vi gjorde. Själv skulle jag tyckt att det
var skit svårt.

Visst han började skratta lite grann när han spelade dansk tv reporter
men det går ju över skit fort och sedan är han as seriös igen. Sjukligt kul
hade vi i alla fall under tiden dessa spelades in.

Hans första vblogg, så söta pussar på slutet haha!

Sen var han en dansk reporter helt plötsligt som pratade om spöken.
Så himla kul när han säger till mig på svenska mitt i allt att jag ska sluta
skratta. & visst låter hans engelska i början sjukt härlig?


& så var han skillad på att göra volter också. Oscar hoppar trampolin i
simhall på elit nivå. Jag skulle också vilja vara bra på något jag verkligen
tycker är kul. Ser upp till sådana personer så himla mycket!



Visst är han söt? =)

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Superlugn kväll här, spelat gitarr, lyssnat u2 och kollat film, så det var varit toppen :) ska du göra något kul imorgon?

2009-08-01 @ 02:00:28
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Tjaa.. ut och bränna lite fett med hunden, typ.. ja, se film, sedan blir det fest hemma :)

2009-08-01 @ 02:15:03
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Manilla

Hehe okej, fin blogg =)

2009-08-01 @ 18:22:21
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0