Nighty

Nej, nu blir det sängen för min del. Blogg.se bråkar med
mig så jag kan inte gå in på andras bloggar och titta. Så
då finns det ju inget kul att göra på datorn.

Imorgon ska jag försöka gå ut och springa och sedan jobbar
jag 15.00-21.00. Lilla Jessica och hennes mamma och pappa
kommer hit imorgon vid 17.00 tiden så jag får tyvärr bara träffa dom
en hemskt liten stund.

Jessica och hennes pappa skulle tydligen komma och hämta mig
när jag slutat. Jessica lär ju vara dödstrött då, men det  lär jag också
vara så det blir nog bra.

God natt och sov gott nu sötnosar.
Vi hörs imorgon, puss!

You can always make me laugh sweetie <3

När man tittar på bilder som denna från förra sommaren ser
man verkligen att du har växt och blivit stor. Du är ingen liten
tjej längre, du är faktiskt stor nu.



/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0