Myser med lillan

Ligger i sängen med ''lillasyster'' nu. Helt osminkad
och ofixad, så himla skönt att inte behöva bry sig om
sådant. Vi ser på Beck som vanligt när vi träffas.

Känns både skönt och tråkigt att vara hemma igen.
Vädret på kusten va så himla mycket skönare än
här hemma. Bara regn en dag där, annars riktigt
härliga dagar med sol. Så jag är härligt brun nu.
Dock badade jag bara en gång. Maneter, krabbor
och saltvatten är inte alls min grej!

Efter att jag fått höra att en liten kille fått en brännmanet
i ögat och vart tvungen att åka in till akuten vägrade jag bada
mer. Fast jag hade nog inte badat i alla fall, haha.

Tråkigt att vara hemma igen utan allt härligt folk och utan
min älskade Thilda. Men jag har i alla fall sjukt härliga
minnen ifrån min vecka på kusten.

Tänkte att jag skulle svara på allas kommentarer ikväll. För jag
har inte orkat göra det än. Har bara tittat igenom dom, såg att
Marcus från kusten hade kommenterat. Haha, sötis!

Nej, nu ska lillan och jag fortsätta se på filmen.
Skriver senare igen. Puss!

För ett liv utan dig skulle jag inte kalla ett liv. <3

Över ett år gammal bild, vet att ni gillar't

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: linda.

sv; allt är bar med mig(y)



Har du haft en bra helg? :)

2009-07-19 @ 22:44:04
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0