Min dag

Hej sötnosar! Ber om ursäkt för att jag uppdaterar först nu. Var hemma kring
21 tiden, men då åt jag direkt sedan visade jag mina köp idag för mamma och
sedan ringde Amanda. Vi la precis på efter nästan två timmar i telefon. Kan
verkligen snacka om precis allt med henne, hon förstår mig så bra. Blir
förhoppningsvis lager 157 med henne och tre av hennes kompisar på lördag.
Love! ♥

Lite om min dag i Göteborg med Emmily nu då. Dagen har verkligen vart
kanon, finns inte något att klaga på. Hade saknat Emmily så sjukt mycket så
det var helt underbart att få träffas igen. Vi kom inte ens ihåg när senast var, så
ni kan ju förstå att det var LÄNGE sen. Men det som är så bra med oss är att det
spelar ingen roll hur länge vi är ifrån varandra.

För när vi väl träffas igen är det som om vi aldrig vart isär. Så våra munnarna har gått
i ett hela dagen, vart tvugna att uppdatera om läget i bådas liv för tillfället. Båda verkade
ha ett riktigt bra liv nu för tiden så det var ju skönt att höra. Och bättre lär det bli nu när
vi bestämt att vi ska börja umgås som förr igen. Love it!

I göteborg hittade jag ett par skor jag blev helt kär i, så jag köpte dom. Sedan även trosor och
som Amanda sa. ''Du köper fan alltid trosor när du shoppar!'' Jaaaag vet, men jag kan inte
hjälpa det. Varje shoppingrunda måste innehålla minst ett par snygga trosor. Så är det bara.

Vid 17.00 tiden tog vi tåget till Alingsås och där träffade vi Andreas (killen i cam med elefanten
som frågade om jag ville ha en snabel i munnen ni vet.) , hans kompis och kompisens kusin.
Var med dom någon timma och sedan tog vi tåget till Skövde.

Där rusade det fram två killar och började krama oss. Och sedan började det tigga om
att få en puss. Liksom, okeej? Emmily sa att hon har pojkvän, vilket hon har så då flög
båda två istället för bara en på mig. Klängde på mig, krama mig och pussa mig på halsen!?

Dom var helt nyktra så vad som var felet på dom vet jag inte ritkigt. Rätt åt den ena killen
att jag kladdade ner hans viiita tröja med foundation när vi stod och kramades. Mohahaha!
Någon puss fick dom i alla fall inte, för så billig är jag inte. Jag sticker inte in tungan var som
helst?

Hur som helst, dagen var verkligen kanon och jag älskar min Emmily så himla
mycket. Vi passar så bra ihop, hon är verkligen som min lillasyster. Så denna gång
när vi säger föralltid ska det förbli så. Inget kort föralltid denna gången nu sweetie, lova
mig det. Matfestivalen tillsammans i augusti? SPIKAT!

Är även ett mobilnummer rikare efter denna dag. Undra vem som äger de nummret?
En göteborgare... Mjauu på mig själv!

Sötnosan!

Cowboy baaaaaby


Som handen i handsken! <3


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: frida

händer de tnågot kul imårn då? ;d hehe

2009-07-31 @ 02:07:50
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaamelie!

bildeeeeerna? :oo

ta bort xD

<33333333333333333333333333

2009-07-31 @ 22:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0