''Jag måste hela tiden ha något i munnen''

Sitter i cam med Andreas på msn nu. (Inte Andreas som jag umgåtts
en del me senaste månaden som jag nu i och för sig sagt upp kontakten
med.) Detta är en annan Andreas. Sitter i cam helt ofixad, är jag inte duktig?

Men nu till saken. Känner mig så sjukt blond så det är inte sant. Jag
satt och tuggade på min hörlurssladd och då kom följande fråga och svar:



Är nog inte precis det smartaste jag sagt måste jag erkänna. Haha, men
vadå? Jag måste hela tiden ha något i munnen jag får abstinens om jag
inte har det. Men jag menar såklart inte sånt snusk som Andreas. Jag menar
tuggummi, halstabletter, sladdar och ja ni vet?

Andreas msn namn efter det hela kan ju diskuteras.. OM jag kommer
få många samtal av k*åta killar nu. Haha, mjauu ;)



/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0