Jag dööör

Okej då, rubriken var kanske att ta i lite. Men ni som följt
min blogg länge kommer väl ihåg att jag la ut en bild på
en klänning från nelly.com som jag gärna ville ha?

Nu när jag bestämt mig för att jag skulle unna mig en sådan
eftersom jag fick min lön förra onsdagen så finns den inte kvar!?

Skulle klickat hem den första gången jag tittade på den. Det är
lätt att vara efterklok som man säger.

Förövrigt sitter jag och pratar i telefon med Jonte nu. Han är tröttis
och pratar om saker han inte själv kommer ihåg 3 sekunder efter han
sagt det haha.

Ska va lite social mot honom en stund nu.
Hörs senare, puss!

Någon som är bra på att sy och kan göra
en identisk klänning till mig? *ler sött*



/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0