Iloveyou.

Sådär, nu har jag tid för bloggen. Jobbet gick bara bra idag. Caroline
som hade kassakursutbildning samtidigt som mig jobbade idag också
och ett helt tjejgäng till så vi hade minst sagt kul idag.

Finns ju manlig snygg personal med så att säga. Haha, jag älskar mitt
jobb! Men helt ärligt, det är faktiskt riktigt skönt att jobba. Jag sitter inte
och tänker på att jag egentligen nog är ganska ledsen för tillfället. Känns
som om lite för mycket har hänt under för kort tid.

Men att vara ledsen är inte riktigt min grej. Jag är liksom mer känd för att
alltid vara glad och skratta. Man vill ju helst leva upp till det ryktet, men ibland
kan man inte hjälpa att man blir ledsen. Skönt då i alla fall att jobbet finns.

Jobbade 15.00-21.00 som sagt och när jag kom hem var lilljess och hennes
mamma och pappa här. Jag älskar verkligen den ungen, så himla mysig så
det är inte sant. Min lilla solstråle.

Vi var ute och gungade och sedan satt vi och sjöng barnvisor. Åh vad jag vill
ha en lillasyster. Hon är verkligen världens sötaste unge. Kring 23.00 tiden
åkte dom hem för jess va jättetrött och det var jag med och är fortfarande.

Målade om mina naglar när dom åkt och det blev olika färger på varje nagel
denna gången också. I love it! Och jag har faktiskt fått jättemycket gulliga
kommentarer angående mina naglar av kunderna när jag suttit i kassan.

Efter att jag målat naglarna tog mamma och jag en promenad och vi är sams
igen nu efter vårt storbråk om min klädgarderob i morses. Jag klarar mig inte
utan henne, så är det bara.

Nu hade jag tänkt svara på era kommentarer osv.
Så vi hörs om en stund igen, puss!

Guuuuullunge



/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0