I telefon..

Sitter i telefon med *hemlig* nu. Han har kärleksproblem och var
ledsen så han ringde. Känns som om han glömt av nu att han var
ledsen förut. Jag har sjungt Spice Girls- If you wanna be my lover för
honom, så han har fått skratta.

Även jag har fått skratta.

Förut..

Han: Fan hon stukade foten i helgen och jag fick ta
hand om henne hela helgen. Skulle inte gjort det!
Jag: HAHAHAHAHA! Har hon stukat foten?
Han: Jaa. Hon hoppar på krykor och skit.
Jag: Rätt åt henne, det kan hon fan ha. Aldrig tyckt om henne!
Han: Jag skulle fan ha stampat på foten istället för att hjälpa henne..
Jag: HAHAHAH!

Ska fortsätta sjunga Spice Girls för honom nu, för det får honom att
skratta. Han sa dock att mitt snabbspol på  ''wanna, I wanna, I
wanna, I wanna, I wanna really really really wanna zigazig ha!''
låter
mer som en psykpatient. Men det får jag väl bjudna på bara han är glad.
Här ställer man upp för vännerna!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: frida

ska ta det lgunt :)

2009-07-31 @ 02:32:10
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: dana

okej, vad trevligt =)

och shoppat eller?

2009-07-31 @ 02:46:36
URL: http://lindberrgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0